Sånt kan man hitta i sin strumpa en marsmorgon, men borde inte

Här sitter man i lugn och ro och gör lite tågymnastik för att försöka jobba lite liv in i de iskalla fötterna, när man plötsligt känner att det sticker till. Jaha, tänkte jag ochfortsatte i tron att det satt i själva tån. Det gjorde det inte, för när jag tillslut gav med mid och plockadde av mig strumpan gjorde jag en häpnadsväckande upptäckt. Kan ni gissa vad jag hade i min strumpa? ETT JULGRANSBARR! I MARS! Z ochjag har inte ens haft en gran, så just detta lilla barr har rest från skogen in till en av mina föräldrar och sedan har det rest hem med mig igen. Men när är frågan...

Ja, jag vill ju inte skryta, men just såhär spännande är mitt liv just nu. Det ni!

//Ina-Fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0