På min resa hem iiigeeen!

Imorgon ska jag åka hem till misärstaden som Ulrika kallar den. Vi sk aåka hem alla tre fraktiskt. Jag, Z och el gato. Det är en inte helt rolig resa att göra med en kisse, från Stockholm till Uddevalla är det fem timmar. Och om man lägger till två stopp, ett för mat och ett för att plocka upp Ohlsson, blir det genast nästan en hel extra timme. Det blir spännande att se hur han sköter sig den här gången.

Anledningen till att Missen ska med är att jag ska vara hemma i två veckor. Anteckna detta mina vänner TVÅ VECKOR(!!!), drygt. Jag ska åka hem och jobba lite, kan behövas efter att ha varit icke-jobbande ett tag nu. Men det är det snart slut på. Jag har bestämt mig för att börja studera! Det ni! Har hittat en utbildning i Uppsala jag ska söka i första hand och en i Stockholm i andra hand.

Nej, nu måste jag dra igångmed tvätten. Tror jag sk abörja med mina vårskor. Har haft riktiga vinterskor hela vinterna på grund av all snön, men nu får det fan räcka.

//Ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0