Klöst kalkon

När jag var liten så fick jag höra att katter int ekunde se på TV, jag tror att vem det än var som sa det for med osanning. Denna morgon satt Shambles och jag och såg på TV, roliga djurvidios som int evar så roliga. Shambles blev dock lite för närgången och petade på skärmen. Sen kom det upp en kalkon som fick sig en ordentlig hurring nav den söta lilla tass som ivanliga fall klappar matt ei ansiktet när vi morgonmyser. Med andan i halsen for jag fram till apparaten, men kunde efter noggrant granskande konstatera att kalkonen inte kommit till skada. Även skärmen klarade sig utan rispor.


Här försöker han fånga orfden som poppar upp i bild hela tiden.

//Ina-fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0