Det finns saker jag glömt

Bland annat så glömde jag att jag faktiskt hade Ohlsson ståendes på min bröstkorg en stund när vi lekte inbrottstjuvar och att jag lovade Klintan att hålla koll på min sambo så att han höll sig i skinnet. Z skulle ringa Klintan kvart över elva, men det glömdes bort i vår brottsvåg.

OCH min mamma ska gifta sig. Detta breakade hon för mig åtta på morgon med kommentaren "Du måste bka in sista helgen i juli, jag ska byta efternamn då." Bara det inget mer.

Och jag glömde Annies födelsedag och bröt en nagel för att jag slant i smutsen på Z bil. Nu så sitter jag här och ser på Falk och tycker inte att det är bra. Inte alls faktiskt.

//Ina igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0