Yetis och andra varelser man inte riktigt vet om de verkligen finns förrän man sett dem

I dag var vi på Zs jobb för att hämta hans bil, då det inte blev någon kryssning för älsklingen, och vet ni vad jag såg? En fetstor kråka, den var verkligen enorm! Z och jag satt i bilen och tittade på den en stund och så sa Z "Men är det verkligen en kråka?" och då jag tänkte oh shit, det är nog ingen kråka! Och det var det ju inte heller så idag har jag sett mitt livs första korp! Jag har sett en livslevande korp, inte bara sådana där i trä som de säljer på Bohusläns museeum för att Uddevalla kallats "körpehöla" en gång i tin'. I Stockholm dessutom, eller inte i själva stockholm, men i Stockholms län...

Ja, det var bara det. Det var allt...

//Ina-Fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0