tretal

I dag har det gått en vecka sedan vi kom "hem" till stockholm igen och för första gången så har jag tråkigt. Jag vet verkligen inte vad jag ska sysselsätta mig med och egentligen så vill jag nog bara åka hem och stanna där tills sommaren är slut. Fast å andra sidan så vill jag inte bo hemma hos mamma eller pappa och jag vill inte lämna mina pojkar och min lägenhet. Jag är lite splittrad...

Jag har drömt om graviditetar, makrillar och blödande magsår. Makrillarna låg i en av våra stora matlådor på en brygga och de tuggade på varandra. På bryggan satt jag, en ansiktslös man och en liten pojke och pojken fiskade. Allt i magiska tretal.   

Nej, jag har en dröse telefonsamtal att ringa under veckan så jag kan lika gärna dra igång med det nu. Om mitt ryggslut/höften tillåter att jag reser mig ur soffan, för GUUUD så ont jag har idag.

Jag vill bara att något spännande ska hända. Eller något alls.

//Ina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0