hej hopp och våren är slut

Det skulle vara fint väder i dag också, sa de inte så. Jo, nog tror jag att de sa så alltid. Det hörde jag när Z såg på nyheterna i går innan vi gick och la oss. Sen skulle det komma snöblask, men det var sen det. Solen sliter som en... en stjärna för att pressa sig genom molnen så jag vet var den står på himlen i alla fall. Men efter att ha spenderat nästan en halvtimme med att kolla på Jessicas fantaskiska bilder från NY så vill jag ha vår! Ska det vara så svårt att frammana lite vår?! Jag satt och drömde om vitsipper och sen funderade jag över om det verkligen finns vitsipper i Stockholm, eller om de bara har vitsippor. Nej, kom jag fram till, det finns nog inga sippor i stockholm. Inte än i alla fall, vi har ju just börjat på krokusar.

Mormor och morfar kommer till hufudstaden imorgon. Vi ska ses på lördag, det kan bli... intresant.

//Ina

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hoppas att ni har fått vitsippor nu i Sthlm för här finns de i massor överallt!

2010-04-29 @ 16:16:43
Postat av: Ina

Skrytmåns! Men nu finns de faktiskt här också.

2010-04-29 @ 17:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0