Allt som finns är det som känns, kärlek utan gräns

Det har snöat i två dagar nu, från och till. Inget lägger sig tack och lov. Sitter vid datorn och fasar inför helgen och hela livet i allmänhet. Bland annat över hur evinnerligt oturligt det är att inbetalningen till CSN ska in bara ett par veckor innan man får skatteåterbäringen. Haha, det ordet får mig att tänka på broder Tuck i disneys Robin Hood: "Här kommer skatteåterbäringen! Hoho!" kluckar han som en rund och go' tomte. 
   Men mest är det helgen som spökar just nu. Att Z ska på kryssning med jobbet så att jag blir alldeles ensammen i Stockholm. OCH jag måste ta mig till Katthemmet själv! Med "tuben"! Det gör mig alldeles bestört. Att jag överhuvudtaget bor i en stad där de kallar tunnelbanan för "tuben" gör mig bestört bara det! Även om alla inte gör det. Bestört säger jag er!
   vi satt och delade några hemmalagade bullar och ett glas mjölk, Z och jag. Till heta, goda bullar driker även jag mjölk ser ni. Men det tyckte inte Z om, han tyckte att jag borde ha tagit ett eget glas. Hallå eller Unge herr Zackrisson! Du tjatar ständigt och jämt på att jag dricker för lite mjölk och för sällan, men när jag väl dricker mjölk så passar inte det heller! Love you nevertheless. 

Nej, nu blir det en sista disney-sång innan jag ska klippa hjärtats hår.

Puss puss

//Ina-Fina

PS! Ett litet ps bara till dig Linda om du läser det här så svarar man ALLTID på sms där frågan "lever du" förkommer. Smsaren kan drabbas av lätt panik annars!


Kommentarer
Postat av: Linda

Förlåt...;)

2010-04-29 @ 16:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0